andra fotografer


Ibland när man är ute och fotograferar kan man stöta på andra fotografer. Jag tycker det är rätt kul att se hur de agerar när de fotograferar. Alla tänker ju olika när de tänker ut ett fotografi och just den här fotografen använde ett långt zoomobjektiv och jag tror att han zommade in och tog kort på folk som gick uppför den höstiga promenaden medan jag (och mamma) fokuserade mer på de fina höstlöven. Egentligen skulle man ju frågat hur han tänkte när han tog bilderna, man kanske kan lära sig något nytt. Kul att se i alla fall, för det är inte så ofta man ser andra fotografer tycker jag. 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype