eget projekt i fotografisk bild

Canon EOS 600D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Modell: Josefine Lekander

Här är resultatet på mitt projekt i fotografisk bild! Det är de här bilderna jag har skickat in, men jag har fler som är riktigt bra. Återkommer kanske med flera vid ett senare tillfälle.

Utdrag ur min reflektion och analys till projektet:
"Jag är riktigt nöjd med mitt resultat överlag, trots strålande sol och onödigt smuts i bakgrunden, men framförallt är jag nöjd med mig själv. Att jag vågade mig på något nytt, något som är helt annorlunda mot det jag vanligtvis tycker om och brukar fotografera."











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype