fönsterblommor

Canon EOS 600D + Canon 50mm 1.8 II

De här bilderna är från samma tillfälle då jag fotade dessa i fönstret i mitt rum. Men jag tycker personligen de här blev snäppet bättre...


Sara    •     •   http://sarasophia.blogg.se

Är canon 600 bra, har kikat lite på den men ännu inte köpt den..

Svar: Ja det tycker jag absolut! Jag älskar den vinklingsbara skärmen! Den passar superbra när man ska fota blommor, självporträtt eller saker som är för högt upp.Mina föräldrar hade en canon 400D förut, och mellan den och 600D är det STOR skillnad, superbra att man kan sätta ISO på auto till exempel :)
Sedan tycker jag priset är helt okej också.

Det är bara att fråga om du undrar något mer :)
Rebecca Ritzén

Emelie    •     •   http://seperti.blogg.se/

Verkligen vackert!

Svar: tack så mycket :)
Rebecca Ritzén










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype