fotomässan i stockholm den 24 november

I helgen var jag, mamma och pappa på fotomässan i Stockholm. Precis som varje år är det något som jag verkligen ser fram emot, och precis som vanligt är det alltid något som ska stå i vägen. Förra året hoppade jag på kryckor så då åkte jag inte alls, och året innan det var jag helt dyng förkyld, precis som den här gången. Men vi åkte ändå och det är jag glad över.

Vi åkte hemifrån redan vid åtta och som ni ser på bild ett så var det ett väldigt fin soluppgång på vägen dit.
Bild två föreställer en bildserie av Anna Clarén, som jag fastnade för. Väldigt vackra och ljusa bilder som jag i övrigt tycker väldigt mycket om.
 
Eftersom vi var där på söndagen, var det inte alls lika mycket folk som det brukar vara övriga dagar. Vilket hur som var väldigt bra för då blev det inte lika varmt och man hann med det man skulle.
Efter en hel dag på fotomässan var det dags för hemfärd och eftersom det närmade sig slutet på dagen var det en väldans fin solnedgång på hemvägen.
 
Med mig hem hade jag Sannas bok "Photoshop-recept", ett nytt minneskort eftersom mitt ena är trasigt och ett efterlängtat objektiv. (Jag ska berätta mer om objektivet i ett annat inlägg sen när jag hunnit testa det lite mer!).
Kortfattat kan man säga att mässan var riktigt härlig, fylld med nya erfarenheter, information, utställningar, inspiration, rabatter osv. Det var en riktigt kanonbra dag helt enkelt!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype