Kameraväska Lowepro Nova 180 AW

Jag har länge känt att jag behövt en kameraväska men jag har haft lite svårt att hitta en som jag tyckt varit bra. Mina föräldrar har en Lowepro Nova 140 AW där man får plats med kamera och två objektiv som jag tyckt varit perfekt, men i och med att jag har ett batterigrepp monterat på kameran så får det inte plats i väskan. 
På internet finns det inte alls många väskor som har en större bredd eller vad man ska säga, min kamera blir 14 cm med batterigrepp monterat men vanliga kameror är oftast 10-12 cm så det har varit svårt att hitta en som passat. Men nu tror jag att jag har hittat min kameraväska, en som dessutom motsvarar mammas och pappas fast i större storlek. En Lowepro Nova 180 AW, perfekt ju!

Frågan är bara i vilken färg man ska ha? Jag är ett stort fan av vinröd men den blåa var ju också snygg.
Vad tror ni, är det en bra kameraväska? Och vilken färg är snyggast?











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype