Tjo



Tjo!
Idag lär det här bli den enda uppdateringen skulle jag tro. Har match och sen när jag kommer hem är det packa och stryka saker osv osv. som gäller. För imorgon bär det av till Turklandet! Så mycket som jag längtat.

Har tyvärr inte fixat några tidsinställda inlägg till er och det kommer jag inte göra heller, utan det får eka tomt här en vecka om jag inte slänger upp något mobilinlägg eller två. För nu är det träningsläger och semester som gäller.

Förresten, skulle kolla facebook men det kom upp det här: Det går inte att komma år kontot just nu. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please försök igen in a few hours.

Öhhmm, okej?! Någon mer som har fått det? Verkar väldigt konstigt iallafall.. Stavfel och svengelska, hallå?

Ni får ha det så bra, för det ska jag. Tralalalala. Puss!



emma    •     •   http://tiotusenkilometer.devote.se

Så fin bild! :D

Linnéa    •     •   http://capturedmoment.blogg.se/

Sv:Hoppas du haft det bra i turkiet!:) Såg kommentaren du lämnat på min blogg!:) Nu efter att jag har provat Mitt objektiv tycker jag precis som du! billigt och bra!:)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype