tankar


Igår tog mamma och jag en fotopromenad. Det var länge sen jag gjorde det och jag har saknat det. Fotandet alltså. Nu när hösten och mörkret kommer tycker jag inte att det är lika kul att fota längre när bilderna bara blir brusiga och fula och det bara regnar ute. När man har noll inspiration.

Men då är det tur att det finns dagar som den här, när vädret är någorlunda bra?! Och vissa dagar är det ju dessutom sol ute, även om det inte händer lika ofta längre.

Jag ska i alla fall bli bättre på det här med fotograferingen. Jag ska ta med mig kameran och fotografera mer än vad jag gör nu. Jag har bara befunnit mig i en liten svacka, tror jag. Men jag är snart på fötter igen! Jag älskar ju att fotografera.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype