ombre??

 
naturlig vs. ombre

Det här inlägget har egentligen ingenting med foto och redigering att göra, förutom att jag redigerat det hela i photoshop, men strunt samma. Jag är så sugen på en förändring i mitt hår just nu, och det ska helst inte vara en så stor en. Jag har nämligen länge funderat på att blondera mitt hår och ha min vanliga hårfärg i botten, så jag får såndär ombre ni vet. Positiva med ombre är ju att man slipper bry sig om utväxt, och hur bra är inte det? Så vad tror ni? Skulle jag passa i det? 


MATILDA    •     •   http://matildays.forme.se

fina bilder!

Svar: Tack!
Rebecca Ritzén










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype