ändrar min idé

 
Japp, ni hörde rätt. Jag ändrar nu min idé till mitt egna arbete i medieproduktion. Anledningen till detta är för att jag tycker att det blir alldeles för likt tanken till mitt gymnasiearbete så istället har jag dessa två bilder på mig själv till inspiration som jag fotograferade i oktober månad. Jag gillar ljuset i bilderna väldigt mycket och vill få fram samma känsla till mitt skolarbete. Och jag tror till och med att jag ska fotografera på samma plats och använda mig av sänghimmeln litegrann. Men den här gången tänker jag också använda mig av blommor, för jag vill få fram den här romantiska känslan eftersom att alla hjärtans dag närmar sig.
Vitt, spets, skira tyger, inte allt för mycket smink, uppsatt (eller lockigt) hår och romantik alltså.
Och det är det här som jag kommer syssla med idag! För det ska nämligen vara klart på onsdag, ojojoj! Vadå att jag känner mig stressad?? Men ja, jag har ju iallafall en anledning eftersom att jag varit sjuk i nästan en vecka, men vi får se hur det här går. Resultatet får ni se när allt är klart!


olivias | mode, foto & vardag    •     •   http://olivias.webblogg.se

fina bilder!

Svar: tack så mycket :)
Rebecca Ritzén

Linda    •     •   http://lindashundliv.wordpress.com

Väntar spänt på resultatet, jag gillar ju de här bilderna du visade nu!

Svar: jag vet! det återstår att se om resultatet kommer bli lika bra.
Rebecca Ritzén










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype