Tillfälligt!

Designen är bara tillfällig. Håller på att fixa med en ny och det får ta den tid det tar!



Johanna (johannaalexis.blogg.se)    •     •   http://johannaalexis.blogg.se/

Hej! För det första så vill jag fråga varför du kommenterade sådär på min blogg? Jag gissar att det var du eftersom du skrev din mejladress. Om det inte var du så kan du strunta i den här kommentaren, och så ber jag om ursäkt. Men vad menar du med att skriva "väx upp för fan du skämmer ju ut dig"? Jag skulle bara vilja veta vad du menade med det?

Johanna (johannaalexis.blogg.se)    •     •   http://johannaalexis.blogg.se/

Svar: Okej, då ber jag om ursäkt. Det stod din mejladress sen så hade någon skrivit i en blogg som inte var aktiv på blogg.se.

Ledsen för att jag "skällde" på dig eller vad man ska säga :) Om du vill kolla upp upp ip-adressen så är det den här: 212.181.194.181



Kram, och tack desamma!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype